VACCINERAD // 60's & 70's MUSIC // A GOOD START.



- Att vakna upp kl 10 på en fredag är en toppen början på helgen. Solen sken och jag åt frukost i värmen utan någon stress. Sedan klädde jag på mig för att cykla in till stan och vaccinera mig mot livmoderhalscancer. Därefter köpte jag ett par fina lila skrubbhandskar som jag ska använda idag.
Har tänkt köpa de så länge men glömt bort det hela tiden. Så nu kan jag äntligen skrubba mig ren inför sommaren och den kommande brännan.

Nu sitter jag och lyssnar på skön 60 och 70-tals musik men en kopp kaffe i handen.
Ska ta och gymma lite tidigare idag så jag inte behöver stressa sen när vi får besök här hemma och då jag sedan ska jobba.


Kommentarer
Postat av: karin

sjuuukt fina ögon! :D

2012-03-30 @ 16:23:16
URL: http://dftba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0