ÅNGEST // TRÄNING // LONGBOARD.



- Noooooooo. Har veckans längsta skoldag imorgon.
Inte ens ett body balance pass kan få bort min ångest. För att överleva morgondagen drar jag och köper massa exotiska frukter och gör en fruktsallad på rasten.
Nu känner jag att jag börjar få ont i halsen. Hoppas inte någon lyckat smitta mig... Vill ju inte bli förkyld nu när det börjar bli så fint väder.

Hängde med brorsan idag och då passade vi på att åka lite longboard efter att vi käkat mammas nybakta äppelkaka med vaniljsås.
Jag märkte faktiskt en stor skillnad i min balans nu när jag stod på brädan jämfört med då jag köpte det och skulle börja åka.
Notera att jag inte åkt på ett år och det funkade faktiskt bra för att vara första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0