GÅRDAGENS TRÄNING // INSPO // LÅNG DAG.



- Igår tränade jag rygg en liten stund och sedan blev det en timme av body balance vilket var riktigt skönt då jag kände att jag började bli stel och i obalans efter månaden i Stockholm.

Idag har jag dock träningsvärk efter två dagars träning så detta får bli min vilodag. Kanske kör på en ansiktsmask, lite te och skolarbeten efter dagens långa skoldag.
Tro det eller ej men jag slutar kl 18 idag. Fast jag tror nog inte det kommer vara lite jobbigt idag som det vart tidigare. Varför detta? Jo, för att när jag jobbade på Modette och Nyheter24 så satt man fram till 17-18 fem dagar i veckan.

Nu ska jag ta mig en liten kopp kaffe och njuta av skön musik innan jag drar tillbaka till skolan.
Har faktiskt lyckats trappa ner på kaffekopparna. Max 2 koppar dagligen just nu.
Vi hörs senare folks.


Kommentarer
Postat av: johanna <3 ♫♪

sv, ja jag kan tänka mig det ;)

2012-03-21 @ 15:37:31
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0