FOOD BY ME & ERIK // BACK IN HALMSTAD // FREE STUFF.

s

- Mat tillagad av Erik och Rebecka. Gott, kryddigt och bra.

Nu är jag tillbaka i Halmstad och har blivit en helt ny människa efter ca 30min i duschen. Det är så skönt att komma till en res och fräsch lägenhet med nybäddad säng och mat samt mys med brorsan och musik.

Nu ska jag käka lite och sedan göra i ordning bland allt jag fått med mig hem från Stockholm. Hela soffan är typ täckt med gratis smink, smycken, kläder, skönhetsprodukter och andra nice prylar.
Sen ska jag lägga mig betydligt tidigare. Jag är dödstrött och sliten men bakfyllan sen igår är iallafall borta. Berättar mer senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0