KVÄLLENS PLANER // KÄRLEK TILL MODETTE, NYHETER24, O.F o.s.v.



- Då har festen börjat. Folk sitter och sjunger i köket och på kontoret, ett X antal champagneflaskor står på bordet, öl överallt och jag smuttar på lite champagne.


Snart samlat hela Modette redaktionen här samt några av Modettes bloggare. Vi ska ta några glas, käka en lyxig middag på något nice ställe här i närheten och sedan ska vi festa loss. Ska bli så kul.
Dock tråkigt att lämna alla underbara människor här men jag kommer tillbaka till Stockholm och då ska jag givetvis hälsa på alla här.

En massa kärlek till Nyheter24, Modette, Orion Fastigheter, hela kontoret, alla! Jag har haft en underbar månad här.

Kommentarer
Postat av: Al

grymma bilder !

2012-03-18 @ 19:06:53
URL: http://fashionmanners.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0