STÖD & UPPSKATTNING SOM FÅTT MIG ATT GRÅTA.



- Denna dagen har varit otroligt känslosam. Jag har gråtit av tacksamhet och kärlek. Jag har fått så mycket stöd och lärt känna så otroligt fina människor under min månad i Stockholm.

Idag hade jag ett litet möte med en chef från ett företag som sitter precis bredvid oss på Nyheter24 och som känner alla de andra bra. Vi snackade framtidsplaner och han stöttade mig och gav massa tips.
Och tro det eller ej men så mycket manligt stöd som jag fick under den halvtimmen har jag inte fått i hela mitt liv. Blev tårögd flera gånger och därefter fick jag fina sms när jag tackat för att han tog sin tid till att prata med mig. Det slutade med att jag satt och lipade och läste om smset några gånger.

Tack ännu en gång för idag. Finns inte ord för hur mycket det betyder för mig.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Slutar du på Nyheter24 nu alltså? :/

2012-03-14 @ 10:04:15
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0