PHOTOS FROM AFTERPARTY WITH BAR-FRIENDS // LAST WEEK @ MODETTE -N24.


PH: Fyra bilder från söndagen efter SM Kval i "Årets Bartender". Free drinks & shots. /Robinzon & Emil. / Bård & Emil / Johannes & Emil.

- Då vart vi här igen. Måndagsmötet som för första gången inte är något jag ser fram emot då detta är mitt sista måndagsmöte på min praktik. Det är obeskrivligt vad jag kommer sakna Modette och Nyheter24. Hela redaktionen, event, pressfrukostar, luncherna, allt och alla. Fan. Jag vill inte tillbaka till Halmstad.
Deppig.


Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

Hej :)

Tycker du det var rätt låt som vann Melodifestivalen och tror du låten har någon chans i Eurovision? :)

Hoppas du får en underbar dag :D

2012-03-12 @ 09:48:06
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0