FEELING-GOOD-VIDEO & WORKINGSTUFF.



- Oj vad jag mår bra idag. Sitter och lyssnar på alla dumma kommentarer här på Nyheter24 kontoret.
Det disskuteras ''tanthyllor'' och pensionärsanpassat godis.
Ja, givetvis handlar det om alla de där Aladin askarna och liknande.
Vi sitter och käkar våra luncher och jag börjar få inte inspiration från de andras matlådor.
Men idag fick det bli Falafel Pita på Pacha Deli. 55 kr och du blir mätt. Billigt och bra för att vara Stureplan må jag säga.

Nu ska jag fixa lite med bilder, skriva artiklar, planera in en intervju med en tjej från Top Model Sverige och njuta av denna sköna videon som ni kan se här ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0