PIC FROM PHOTOSHOOT // KILLARNA BORTA= HOUSEWIVE // TONIGHT.


PHOTO: En lite plåtning för Modette -Nyheter24.


- Jaha, då har man suttit i nästan tre timmar på café String på Söder med Klara & Co. Det blev goda mackor med mozzarella, soltorkade tomater, rostbiff och dylikt. Men det räckte inte för mig så jag drog till med en blåbär & hallonpaj samt lite kaffe.

Det bästa med Stockholm är affärerna, Söder, alla cafén där och alla fina hipsters och snygga trasiga uteställen.

Nu har killarna dragit till sina bartenderjobb och själv står jag i köket som en äkta housewive och tar undan deras tallrikar. Skriva upp några på listor inför kvällens party och samtidigt lyssna på Melodifestivalen.

Nej nu får jag ta och skynda mig lite och fixa fixa fixa. Hoppas ni får en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

s.n.y.g.g.t!!/elin

2012-03-12 @ 20:39:05
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0