MYSHUMÖR // PHOTOS FROM H-TOWN.



- Bara för att det är fredag och för att jag just nu är på myshumör så tänkte jag dela med mig av några bilder från en av de sista dagarna hemma i Halmstad med mamma, brorsan, en fin vän till familjen och den älskade hunden.
Hade inte tackat nej till en sådan här kväll nu faktiskt. Men nu är jag bosatt här i Stockholm ett tag till och ska passa på att festa på helgerna då det blir jobb i baren när jag åker tillbaka till H-town.

Nej nu ska jag hämta mina andra kopp kaffe och fortsätta lyssna på nice musik jag nyss upptäckt.
Ha det fint tillsvidare folks.

Kommentarer
Postat av: - sumpen

Hej!

I maj 2011 var jag tvungen att göra en ny blogg, när något kraschade på min förra, tthisisourlife.blogg.se.

Det var väldigt tråkigt eftersom att det enligt mig flöt på bra med roliga bilder, många läsare och aktiv uppdatering! Den aktiva uppdateringen fortsätter ännu mer nu på min nya blogg, men alla läsare följde inte med mig i bytet. Efter som att jag såg att du hade kommenterat min gamla blogg så tänkte jag bara säga: Välkommen in igen! :)



www.sumpens.blogg.se

2012-03-09 @ 14:31:45
URL: http://sumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0