MY ARTICLE ABOUT THE "LIFE ENJOYING'' -SURFER AMANDA MALM.



- Här har ni en till artikel som jag tänkte tipsa om.
Det fina med att göra artiklar om vissa inspirerande personer är när de visar sin tacksamhet tillbaka. Som denna tjejen jag skrev om förra veckan. Amanda Malm som lever livet genom att surfa, resa, bo överallt med sin charmiga kille och hänga på second-hand affärer.
Efter att jag skrivit artikeln om henne och hennes blogg så tackade hon mig på sin blogg.

Back to work now.
PEACE FOLKS.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Jorå! :)

Vad har du gjort idag?

kram

2012-03-12 @ 17:51:16
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Jay

Surf !



Don't forget: "Stoked and Broked"



See U

2012-03-18 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0