today,earthhour&thanksforyourlove.



-Lite övningar på yogamattan, kaffe, skön musik, styla brorsan inför disco, fotografera, O.C och måla naglarna.

Idag är det Earth Hour från kl 20:30-21:30 i Sverige och givetvis ska vi ta och släcka ner. Inga om och men. En timme klarar vi av.
Jag ser faktiskt fram emot det. Dock vet jag inte exakt vart jag blir under den tiden, men där jag blir ska jag släcka ner och tända ljus.

Nu ska jag ta och börja fixa mig samt klä på mig och packa något ätbart till jobbet.
Vi ses väll på hörnan igen?

Ett tack till er som kommit fram och sagt så fina saker angående min krönika. Tusen tack! Kul att så många har läst den och peppat mig. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Idag ska jag sola och bada. :)

Hur är det med dig idag?

Kram http://nathalies.nu

2012-04-01 @ 06:55:20
URL: http://Nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0