PROM/BALEN 2012 pt2.



- Hej vänner och fiender. Här kommer jag igen, med en bortförklaring till 0% uppdatering på snart två dagar.
För er som missat det tar jag snart studenten och just därför vill jag passa på att ta vara på den tiden som är kvar, ta del av alla festligheter men samtidigt förberedda mig inför en bra kommande sommar.


Här ovan ser ni några bilder från balen som jag gick för snart två veckor sedan. Det är sjukt vad tiden går fort.. Det kändes som om det var igår.

Och ännu en gång vill jag tillägga som tidigare att fler balbilder kommer. Jag har så mycket jag vill hinna med men jag lovar att försöka få upp de så fort som möjligt.


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Åh vad härligt :D

2012-06-06 @ 22:29:44
URL: http://mooollys.se
Postat av: LENNY LEMONADE

Re: really? which ones? (photos)

so strange! :))

2012-06-06 @ 23:06:31
URL: http://lennylemonade1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0