GOING OUT TONIGHT.



- *Pust!* Nu har man pressat lite på gymmet, duschat snabbt som fan, lagat mat, ätit, blivit hungrit, druckit tre koppar kaffe, sjungit, städat och nu håller jag på att fixa mig inför ikväll.

Snart kommer tjejerna och då blir det förfest hemma hos mig och därefter kollar vi in var B&B i Halmstad har att erbjuda ikväll som är nytt, hälsa på mina förra jobbarkompisar på hörnan och annat oplanerat.

It's been a really really messed up week. Seven days of torture, seven days of bitter.
We're going at it tonight. I don't know if I'll make it but watch how good I'll fake it
It's all right, tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0