TORTILLAPIZZA -REPRIS // DAGENS PLANER.



- Ett av mina favoritrecept på snabbmat i repris: tortillabröd, tomatpuré, tomater, fetaost, valfri skinka, ruccola, oregano, stark salsasås. In i ugnen på ca 125 grader i knappt 6min. Man får hålla ett öga på den och se när de börjar få lite färg.

Snart kommer Jacob och hämtar mig. Sedan drar vi till Tylösand och möter upp några vänner. Kl 16 blir det jobb i baren för mig. Så ni som ska kolla när några ska gå balen får komma förbi Punch och säga hej senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0