HAR LÄMNAT SVERIGE FÖR ETT TAG.


PH: My old school.

- Dessa bilderna kanske inte är de mest passande bilderna för detta inlägget. De föreställer min skola på natten. Eller rättare sagt min förra skola... Jag saknar den redan faktiskt.
Hur som, det är inte det jag skulle snacka om i dagens inlägg. Jag ville bara uppdatera er om att jag inte befinner mig i Sverige längre. Kände att jag behövde byta miljö så fort som möjligt efter studenten.
Vart är jag i världen tro? Polen är det rätta svaret.
Jag kom hit inatt och kommer bo i Bydgoszcz hos släkten under den närmsta veckan.
Idag ska jag antagligen till en marknad/torg för att gå loss på massa goda frukter och grönsaker. Sedan ska vi till mitt kära shoppingcenter Galeria Pomorska.
Galeria Pomorska:
Nu måste jag rusa. Vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: emmababy

Hej!

nu är jag tillbaka med kommentarerna, har flyttat bloggen och kör en omstart :D

Så, allt bra med dig? detta blir ju ett rikgit sent svar! HIhi



Kram

Svar: sv: kul för dig. Ha en fin dag tjejen!
Paparazzibecka

2012-06-12 @ 10:51:33
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0