ABOUT THE NIGHTCLUBS.

 
- Godmorgon folks. Är ja guppe med toppen tro? Nej, jag sover antagligen fortfarande. Idag ska ajg unna mig lite på förmiddagen innan jag drar till jobbet och kör i baren till stängning.

Det är även premiär för KRÄM och även fast jag är VIP där så känner jag inte att det lockar mig.
Samma med Club Monday. Hade inte gått in dit om jag behövt stå i den vanliga kön och betalt för att komma in. Men gratis är gott så vi får se om man drar förbi och kollar läget efter jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0