ABOUT LAST NIGHT'S CELEBRATION // MIN LEDIGA DAG.

 
- Heya. Igår blev det en kort dag på jobbet så jag , Frida och Sara drog till våra vänner och working-mates som var på Restaurang Salt för att fira våran nya "Jockeboi" som fyllde 22år igår. Därefter blev det premiär för Club Monday och givetvis drog hela Salt och Punch från Tylösand dit för att se Adrian Lux och massa annat trevligt folk.
 
Runt tre drog jag, Jockeboi, Calle & co hem.
Idag vaknade jag upp kl 13:00 och var lagom utvilad. La mig några minuter på balkongen ochs lappade och därefter blev det en timme hård Body Combat träning. Nu har jag fått i mig lite mat i magen och ska hoppa in i duschen. Senare blir det Body Balance och yoga. Avslutar även med en skön meditation. Det var länge sedan sist. Snart tre veckor sedan om jag inte minns fel och jag känner verkligen att jag behöver det nu.
 
Efter det drar jag till P en stund.
Helt ok dag. Njuter till fullo av lite ledigheter. Men imorgon är det jobb som gäller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0