SNART BÖRJAR JAG TÅGLUFFA.

 
- Snart gäller det! Upp och hoppa becka. Snart lämnar du svennebananlandet!!
 
Runt kl 08 kommer en god vän,  Oliver från Göteborg och hämtar upp mig . Vi bilar ner till vårat första stopp -Hamburg. Därefter ska vi tågluffa i Europa i tre veckor. De tre första planerade stoppen är Hamburg, Berlin och Prag. Efter det drar vi ner till söder och öst för att leka luffare i värmen.
 
Allt kan hända när två konstiga polacker med stora ryggsäckar ska ta sig runt i Europa.
Jag har lagt upp så ni får ca ett inlägg om dagen på bloggen trots att jag inte kommer blogga. Men de tidsinställda inläggen varar en vecka fram.
Om det inte blir besök på internetcaféer vilket jag faktiskt inte hoppas så blir det en bloggpaus på två veckor. Jag är tillbara någon gång mellan 4-6e augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0