@ SALT.

Ph: by Sophie.
 
- Börjar dagen med att visa upp tre bilder från när vi firade Joakims 22års dag på Salt.
1: Frida, jag och Sara Testar cocktails. 2: Frida, jag, Smarris jobbar och Sara. 3: Anna och min barchef Mårten.

Det var en väldigt sorglig dag på jobbet med massa hejdå-kramar. Jag saknar redan alla på Punch & co.
Frida och jag passade på att dra på en sista AfterWork tillsammans efter jobbet och hamnade hos kollegorna på Bulls. Därefter blev det Nudelbar för min och Fridas del i väntan på CJ i regnet.
 
Idag ska jag försöka göra så mycket ''viktiga'' grejer som möjligt. Jag börjar med en kopp te och sedan en sista sväng till gymmet som jag inte lär besöka på den närmaste månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0