POLAND PT2 // WORK AT BOOM BOOM ROOM.

Ph: by me, in Poland.
 
- Det är söndag och solen skiner. Jag åt frukost på balkongen i solen, och en underbart god vegetarisk lunch med mamma och har kollat lite grejer inför min tågluffarutflykt som snart kickar igång.
 
Igår blev det middag på Gastons med en kompis. Jag käkade den godaste Frutti di mare! Rekommenderar den starkt för havsdjurälskare.
Därefter blev det jobb på Boom Boom Room. Stod och öste på i baren på övervåningen/balkongen. Det var obeskrivligt varmt och svetten bara rann, t.o.m varmare än när jag jobbade i Grekland under högsäsongen. Men det var ett skönt tryck och DJn var grym.
 
Nu bär det av mot mitt andra jobb i Tylösand på Punch. Kom förbi vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0