POLAND PT1.

PH: Från min senaste Polen-resa.
 
- Hey hey heeeyy! Igår drog jag hem till Jacob och käkade grillad mat på gården, myste med hunden och drack öl och kaffe. Hängde där med jobbarkompisar från Punch, Salt och Boom Boom Room. Sedan blev det lite spel och därefter en snabbis till gamla jobbet The Corner för att säga hej till några andra vänner och dylikt.
 
Idag var jag på Salong Monique här i Halmstad. Linus färgade min hårbotten mörk, klippte ca 7cm och blekte topparna. Bilder och info kommer senare.
 
Nu har jag bråttom, ska dra till jobbet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0