PERSONALFEST MED PUNCH.

Ph: mina egna och lånade från Sophie.
 
- När jag började jobba på Punch tog det endast två arbetsdagar tills vi kickade igång med personalfest. Det var då jag visste att sommaren kommer bli fylld med massvis av AfterWorks. Och jag hade helt rätt. Välkommen in i den riktiga krogbranschen Rebecka!
 
Kan ju inget annat än att säga att jag stortrivs med gänget och har aldrig älskat att jobba så mycket som nu.
Kommer sakna jobbet sjukt mycket när jag är ute och tågluffar i några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0