PARTY PHOTOS // LAST DAY.

 
- Här är två bilder från en utgång med tjejerna från min gamla gymnasieklass.
Första bilden fisar en förfest hos mig och andra visar en...efterfest(?) hos Mathilda, haha. Lagom trötta.
 
Igår blev det sista Tisdagsklubben för mig på ett bra tag. Tisdagsklubben är en interngrej med jobbet (Punch) då vi drar på afterwork på mitt gamla jobb The Corner.
 
Idag blir det sista jobbdagen på Punch innan jag lämnar landet ett tag.
Känner på mig att det kan bli en ganska sorglig dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0