MIDSOMMAR.

 
- Nu känns det verkligen som om sommaren är över. Inte ens midsommar var soligt. Apropå midsommar... här har ni några bilder från middagen hos Roxina med ett par vänner från mitt gamla jobb. Riktigt mysigt var det. Sedan blev det utgång och jobb för oss alla.
 
Back to work now. Pissväder med moln, regn och kyla. Inte jättepepp om jag ska vara ärlig. Men det är alltid trevligt ändå.
Igår drog jag på måndagsklubben (Club Monday) en sväng och även Punch för att käka lite gratis p-mat och dricka kaffe.
Jag var sjukt deppig på dagen och kvällen så kände att jag behövde dra iväg och rycka upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0