CLUB MONDAY.

PH: lånad av Sophie.
 
- Lite bilder från premiären av Club Monady i Tylösand. Adrian Lux bokade bort på Punch på kvällen och var givetvis på måndagsklubben och spelade. Jag trodde att jag skulle vara mer exalterad när jag såg honom men det var knappt så jag brydde mig. Tog inte ens en bild. Kände att jag hellre hängde med kollegorna och vännerna ute vid baren.
 
Nu är alla viktiga saker köpte inför min resa imorgon och jag har nyss kollat på filmen Eat Pray Love. Det var fantastisk. Jag vill åka iväg ännu mer nu efter att ha sett filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0