BREAKFAST.

 
- Detta var min frukost varje dag i Polen hemma hos mormor.
Om jag saknar det lite..? Svar JA.
 
 Igår blev det jobb som vanligt. På natten stängde jag baren och slängde ut jobbarkompisarna som krökade. Därefter drog vi och ''representerade Punch och visade upp oss'' på Boom Boom Room som vi alltid gör på krogsöndagar.
När det var slut bjöd någon snubbe mig på chorizo. Han vann mitt hjärta i en minut, haha. Därefter hoppade jag in i taxin med några från jobbet och drog hem till Sofie en stund. Skönt att vi bor en gata från varandra bara.
 
Nu har jag vart i stan och gjort lite ärenden och ska snart dra till S.A.T.S för att träna och fixa lite grejer där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0