VIT MÅNAD vs. VIT VECKA?



- En vit månad var första tanken efter nyår och min livs jobbigaste baksmälla. Sen tänkte jag: vänta lite, kommer det inte var en skön krogsöndag i slutet av månaden med alla krögare här i stan? Jag kortar ner den vita månaden. Sen fick jag höra att mina jobbarkompisar ska festa till det lite innan jobbet då de också drar iväg och festar i storstan. Då tänkte jag: ett glas vitt vin skadar väll inte? Jag har ju ändå vilodag nr 2 från träningen p.g.a träningsvärk vilket inte är bra att träna hårt igen efter det.

Blir det ens en vit vecka?
Återstår att se...

PEACE MAN.

Kommentarer
Postat av: Dragana

Hm... det är inte så svårt att hålla sig från alkohol tycker jag. :P

2012-01-07 @ 23:50:56
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: beccis

vad tycker du om min outfit från igår? :)

2012-01-08 @ 15:00:37
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0