WOKE UP AFTER 16:00.. & ABOUT TATTOS.



- Ja, jag kan inget annat än att säga att jag har gjort något av det värsta på ett tag idag.
Jag vaknade efter kl 16.00! Hur sjukt är inte det? Usch vad jag inte gillar att sova bort dagen. Ställde klockan två gånger på halv två och två. Men somnade om ändå... Vaknade sedan upp och kollade ut genom fönstret och min första syn var soluppgången (trodde jag), men nej det var solnedgången... Och min träning missade jag givetvis med.

Men så kan det bli om man jobbar som bartender, ska käka nattmat på donken med kompisar och sedan dela bil med jobbarkompisen och några fyllon, haha.
Men nu är jag uppe på benen igen och om några få timmar bär det av mot jobbet igen. Jag lär ju inte kunna somna efter jobbet känner jag nu så det blir inget kaffe för min del idag även fast jag så gärna vill.

Och angående bilderna på alla dessa äckligt snygga tattoos? Jag har en ny tid för gaddning nu i månaden.
Blir en väldigt lite tatuering men inte den sista!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Emmababy

okej :*

2012-01-06 @ 19:25:20
URL: http://emmababy.se
Postat av: Nathalie

SV; Jarå okej! :)



Är allt bra med dig idag?

kram

2012-01-06 @ 20:24:33
URL: http://nathalies.nu
Postat av: zteffy

Hej sötnos ;*

Mina nyårslöften känns som dom där typsika, träna.. gå ner i vikt, bli smal helt enkelt! Sen ta tag i mig och skicka in min matdagbok till dietisten så hon kan ordna min "ätstörning" för det känns som om det får vara nog nu..

Allt bra med dig annars?

Puss!<3

2012-01-06 @ 20:41:34
URL: http://zteffy.blogg.se/
Postat av: iidz. [pнoтoɢrαpнy]

oj, sova till 16.00! xD har bara sovit till ngt vid 14.00 som längst, haha (;

2012-01-07 @ 21:10:15
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0