ÖNSKEBLOGGANDE OCH MYCKET PÅ G INOM KORT.



- Lyssnar igenom min spotifylista och upptäckte att 80% av alla tusentals låtar jag har är det manliga sångare bara. Hur kommer det sig att det är så? Är män bättre på att sjunga, blir lättare hörda eller lyckas helt enkelt bättre inom musikbranschen? Don't know..
Any way.. Jag sitter och tuggar tuggummi med hörlurarna på och skissar landskap på multimedian. Att skissa känslorna och bilderna för ett tråkigt citat kunde bli så roligt hade jag ingen aning om.
Förresten, sorry för att jag inte bloggade igår. Men ibland pallar man bara inte.
Kände att jag hellre hängde på journalistikmötet på eftermiddagen i skolan, kollade serier hemma i favoritfåtöljen, snackade skit med Tove i några timmar i hennes och Alex lägenhet, cykla i regn och köpa biljetter till en efterlängtad spelning var något jag satte i första hand.
Men nu är jag här igen.
Ska bli bättre på att lägga upp egna bilder med. Har inte blivit så mycket fotografering på senaste då jag mest jobbar, tränar och går i skolan och bara slappar när jag är hemma. Finns kanske inte så mycket att fota då?
Eller vill ni ha någon bättre bild från jobbet? Kanske från självaste baren/barerna jag jobbar i?
Ja, jag ska bättra mig. Och jag kan lova att i februari blir det bra bloggande, lika så mars. Då kommer det hända en hel del ska ni veta.
Nej, nu måste jag fortsätta skissa innan Dennis kommer och jagar mig.

Music.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Att se bilder från din arbetsplats, det vore något :) jag är säker på att du kan komma på mer att fotografera. Men oavsett så gillar jag dina bilder som du hittills har lagt upp.



Sv: Wow! Kul att du fått tag på biljetter, vad roligt att du även har fått träffa dina inspirationer, hur är dem i verkligheten?



Tatueringen ser jättebra ut och jag gillar platsen som du valt för den. Haha, jag kan tänka mig att en mamma tycker att det räcker efter ett par tatueringar, men det är väl lätt så att när man har tagit första steget, så tar man lätt flera ;). Jaså, vad har din mamma gjort för tatuering? Kan du lägga upp bild på den också?



Är det en gymnasielinje?



Kram

2012-01-19 @ 19:51:23
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: zteffy

Hej sötnos!

Förlåt för att jag svarar på din kommentar såhär sent, men jag har ju gjort om bloggen helt, blev en förändring och uppfräshning! Vad tycker du? :)

Allt bra annars? ;*

2012-01-20 @ 11:32:29
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0