STRAIGHT HAIR // GYM // WORK.



- Tränat 1.5h, tagit en lång dusch, käkat goda mackor och hängt med mamma och hennes väninna. Helt sjukt alltså, de är ju som två tonåringar, haha. Men det är kul att lyssna.

Ikväll kör jag på platt hår, d.v.s fönat hår. Fönar jag inte det och bara sätter upp det blir det vågigt men idag fönade jag det och nu är det sjukt rakt! Första gången på säkert minst 2år!
Känns konstigt men det är ju kul med lite förändring.

Snart ska jag till jobbet och hänga i baren natten lång. Får se vad för galenskaper som kan hända en natt som denna... Man blir alltid överraskad på något sett.
Vi ses på hörnan!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, nu har jag dagens blogg, kika gärna in och anmäl dig om du är intresserad :D

http://lovesandraa.blogg.se/2012/january/resultat-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment



Ha en bra dag!

2012-01-28 @ 11:03:16
URL: http://lovesandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0