MOZZARELLA & TOMATOS.



- Hej alla fina. Igår firade vi Cittys födelsedag med skönt och trevligt folk hemma hos henne med bål och gott tilltugg. Därefter drog vi ut en stund. Kvällen slutade runt 03 då jag satt på t-banan hem och pratade med massa randoms. Det för dagen lite. Att bara prata om allt och inget med en person man aldrig sett i väntan på någon form av kollektivtrafik är är en fin stund.

Idag började jag dagen med Morning Yoga och därefter kokade jag lite ägg, fixade lite mackor och lyssnade på surfmusik fram tills nu.
Det är ju fortfarande "Take-Care-Of-My-Self-Day".


- & bara för att det är en sådan dag så måste jag ju passa på att tipsa om något av det bästa som finns att äta.
Mozzarella, tomater, salladskryddor och olivolja. BAM, and there you have the best of both worlds. Healthy and good.

Sunday music:
Angels
Angels Live
Animal
Anonanimal
Another sentimental argument

Kommentarer
Postat av: Rinki

Bra musik och det ser gott ut det där, dock kan jag inte äta det eftersom jag är rätt känslig för tomater (råa) och mozarellan innehåller laktos. Men åt det tidgiare, innan jag fick reda på laktosintoleransen.



Sv: Jag kan tänka mig att Finest Awards var rätt ytligt, men härligt att du hade det kul i alla fall och att du trivs på Modette. Har du ingen bild på din Finest Awards outfit? ;) Vore roligt att se.



KRAM!

2012-02-26 @ 14:17:00
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0