EPLEPSIANFALL // ÖNSKA // IDAG // INSPO.



- Hej. Jag vill ha sol, sommar, shorts, solbränna, bara i havet, åka longboard, resa, äta frukost i solen på balkongen, dricka rosé på uteserveringar och uppleva frihet.


& apropå ingenting.. När S-K skulle komma hit och fika hos sig så hände något oväntat. En tjej sprang upp till mig och bad om att få låna en telefon då grannen under mig fått ett epilepsianfall. Vi sprang ner och försökte göra det bästa av situationen och en kort stund senare kom ambulansen och hämtade henne.
Nu är allt bra i alla fall och hon kom upp idag och tackade för hjälpen igår.
Det var riktigt obehagligt!

Vart på Willys med Mathilda och köpt en ny toning till håret. Ska få det en liten nyans rödare innan jag drar upp till Stockholm. Blir väll att jag gör det i helgen.

Nu bär det av till gymmet för att biffa upp sig och bränna lite kalorier.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Jorå!! :)

Vad händer imorgon?

kram

2012-02-08 @ 22:07:02
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Dragana

Oj vad läskigt när det blir så, men snällt av er att ställa upp och hjälpa till!

2012-02-09 @ 12:12:16
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0