shortdayatschool.



- Back to school. Plugga på i en timme och sedan träffa min fina vän S-K. Vad som kommer hända sen återstår att se.

Förresten, jag var inne i en second-hand affär och hittade ett par svart-lila träningsshorts från Adidas för endast 30kr, vilket fynd! Perfekt till sommaren.
Har kollat Stylisterna på Kanal 5 och funderar lite smått över vilka kläder jag ska packa med mig till Stockholm då jag kommer bo där i en månad. Kommer inte bli lätt kan jag säga redan nu!

Nej, nu kallar skolan.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Vad roligt de lät. :D

2012-02-07 @ 22:26:10
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Rinki

Jag kan tänka mig att det måste vara svårt att packa inför Stockholm! Jag skulle vara supernojig, hehe. Kul att du fick fynda second-hand, det är inte alltid man hittar något.



Hur har din dag varit? <3



Kram

2012-02-07 @ 22:26:38
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Patricia♔

Just det ja:) Jag ber om ursäkt. Minnet är bra, men kort ibland.



Ha en fin onsdag!

2012-02-08 @ 13:13:48
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0