TIPS PROTEINBAR // KVÄLLENS UPDATE I STOCKHOLM.



TIPS:
Vill vara tipsa er om denna Maxim XL Proteinbar. Den är perfekt efter träningen och håller en mätt länge.
Ta en sådan istället för kexchoklad ibland då den är både god mättande och nyttig.


- Heya folks. Igår blev det utgång med fina människor på Söder. Nice musik, folk, whisky och sådant.
Det var riktigt skönt att hänga på underground ställen istället för ytliga ställen där man måste ha klackar för att vara en av "de".

Ikväll ska det bli födelsedagsfest då fina Citty ska firas. Börjar med en nice start hos henne med ett gäng och sedan blir det troligen utgång. Kommer bli en spännande och händelserik kväll kan jag tänka mig.

SaraKlara var här i Eriks lägenhet efter att vi handlat och käkade lite. Sedan körde jag ett 15mins träningspass och snart ska jag göra i ordning min inför kvällens festligheter.


Music:
American Pie
Amerikana
Amsterdam
Anarchy In The UK
And The Living Is Easy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0