LAST NIGHT WORKING IN THE BAR IN A MONTH.



- Då har man packat det mesta till Stockholm. Snart kommer fina redhead Sandra hit och ska mysa hemma med mig och brorsan och packa det sista. Sedan drar jag och jobba sista gången på hörnan på en månad.
Kommer kännas sjukt konstigt att vara ledig fyra helger i rad.

Sedan blir det ca 2.5h sömn och därefter vakna upp igen och hoppa på tåget mot Göteborg för att sedan byta tåg och fortsätta upp mot huvudstaden som blir mitt hem de kommande fyra veckorna.

Today's music:
Always Malaise
Always On My Mind
Always On My Mind x2
Always On My Mind SV x3
Always On The Run


Kommentarer
Postat av: alice

hahahah vad gör lawrence amante här? (bilden längst upp till vänster)

snackade med honom i telefon för ett tag sedan, en vanlig snubbe från småland!

2012-02-19 @ 11:58:40
URL: http://grevholm.blogg.se/
Postat av: Benita

sv: tack :)

2012-02-19 @ 14:22:03
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0