IN STHLM.


; Bild på Valentines Day.
Från tåget:
Efter en smoothiem banan, macka och två timmars tågresa inser jag hur fascinerad jag är av designers livshistorier. Kulturnissarnas uppdatering av det klassiska, hipsters, deras sätt att se på saker och ting och jag inspireras allt mer och mer.
Än sålänge är de mest intressanta typerna jag läst om båda rödhåriga skäggiga dudes med inget annat än stil, design, livsstil och kultur som syre.
- Nu är jag hemma hos Erik och vi har käkat lite mat. Ikväll blir det Big Brother och någon form av matlagning.
Efter att ha sovit endast tre timmar inatt så är jag lagom trött. Ändå så fixade jag lite i köket här.
(Kolla mamma, man behöver inte tjata! (; )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst blir det kul med att B B börjar igen:)

2012-02-19 @ 19:17:29
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: lisawho

Vilken snyyygg tröja!

2012-02-19 @ 21:33:22
URL: http://hausoflisawho.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0