SOM ETT BART PÅ JULAFTON.



- Börjar dagen med att visa upp min reaktion av att få den första chokladbiten på Valentines Day i skolan.
Ja, jag vet. Jag är speciell...


Sitter hemma och väntar på brevbäraren som ett litet barn väntar på tomten, bokstavligen.
Fick nämligen ett sms igår att mitt paket var inlämnat på Posten och nu var påväg till mig.
Sist ringde det på dörren när mitt senaste köp kom och denna gången är det inte vilket klädesplagg som helst som jag väntar på.
Det är inget mindre än min balklänning!! Vill bara hoppa i den och pröva den direkt.
Mest för att se så att den lite är för liten för min biffiga kropp (skämt åsido) eller för att den är för liten.

Idag är det även mammas födelsedag så det ska firas med en mysig eftermiddag/kväll tillsammans med henne och brorsan. Grattis älskade mamma. <3



Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Idag har jag varit med bästavän! :)

Längtar du till helgen?

kram

2012-02-15 @ 18:37:20
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Rinki

Härligt att din mamma fyller år :) hoppas att ni får en jättemysig kväll.



Gillar din bildserie på din reaktion förresten, väldigt gullig och jag diggar din t-shirt, vart kommer den ifrån?



Balklänning, det låter spännande, du får lägga upp en bild vid tillfälle tycker jag.



Förlåt att jag inte har svarat tidigare, har haft tenta så det har varit mycket på gång. Hur är det med dig?



Kram

2012-02-15 @ 21:43:15
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0