WHITNEY HOUSTON.



- This is so sick..
Kan inte riktigt förstå att ännu en legend är död. Whitney Houston dog i natt på hotell Beverly Hilton.
Denna vackra och obeskrivligt begåvade kvinna blev endast 48 år. Hon hade huvudrollen i en av mina favoritfilmer, klassikern,
romantiska dramathrillern The Bodyguard med Kevin Costner.
Hennes dotter Bobbi är 18 år och inte ens hon fick komma rummet där Whitney dog.
Givetvis sitter jag och lyssnar på alla de klassiska låtarna med en kopp kaffe och mamma som sällskap.
Rest in peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

RIP henne... :(

2012-02-12 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0