TURISM // TANDLÄKARE // R&F.



- Att vakna upp kl 08 och inte vara dödstrött händer inte allt för ofta. Men idag var det en sådan dag.
Lite turism som bestodd av filmen Sällskapsresan i lite mer än en timme (som var sjukt tråkig) i skolan och sedan drog jag till Willys för att köra lite mellanmål.
Därefter drog jag till tandläkaren och fick vänta i 15 min. Sedan kom någon tant och sa att de blir sena så jag fick gå och boka om min tid. Fett.. eller inte.
Skulle inte ens ha min gamla tandläkare som läser min blogg och vill fixa gratis tandgrejer till mig. Vart har hon tagit vägen? Ska ta reda på det nästa gång, haha.

Nu är jag hemma och har käkar lunch och taggar just nu till Rebecca & Fiona dokumentären och längtar mer och mer till torsdag. Kommer bli så jävla fett.


Kommentarer
Postat av: Dragana

Tråkigt att gå dit i onödan!

2012-02-13 @ 13:54:11
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: beccis

hej :) hoppas du får en fin start på veckan :) puss!

2012-02-13 @ 14:47:35
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0