☮▲.



- Core och gym i sammanlagt 1.5h och en ganska så nyttig dag. Renskriva och justera novellen, kolla Life Of Ryan med brorsan och snart kallar sängen på mig. Imorgon ska jag på öppet hus på Halmstad Högskola. Inte för att jag tänkt söka men bara för att kolla läget, se hur det ser ut, vad som finns och kanske träffa på några kompisar som går där. Har inte varit där inne en enda gång trots att jag bara bor några meter ifrån det.

Musik är alltid uppskattat, så här får ni lite:
Africa
After Hours
After Hours x2
After The Moment
After The Storm


Kommentarer
Postat av: Emilia

snygggis

2012-02-02 @ 08:41:15

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0