PHOTOS FROM DAY 2 @ MODETTE // ABOUT TODAY.


PH: Dag 2 på Modette. Me in progress. Morgonmöte. Lunch.



- Idag lunchade jag och Victor på Pizza Hut buffén vilket var så himla gott.
Köpte mig ett par nya solglasögon och svarta Cheap Monday jeans som jag ska hämta imorgon då de sytt upp de.
Fick även sluta 45min tidigare på praktiken. Så jag passade på att origentera mig runt på stan trotts min tunga datorväska på ena axeln och min vanliga väska på andra.
När jag vad i t-banan vid Rådhuset gick jag vilse en stund men hittade sedan ut till rätt utgång, haha. Sedan kom Annan hem med sushi och vi avslutade med lite choklad.

Imorgon får jag lite sovmorgon då vi på Modette ska till Stadsmissionen, en nice second-hand affär vilket jag verkligen ser fram emot!

Music:
Anthrax
Anything But The Truth
Apple Tree
Apple Walk
Arcady

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

så lite så :)

2012-02-27 @ 22:07:06
URL: http://sagalinnes.blogg.se/
Postat av: Nathalie

SV; Imorgon kommer bästavän och sover här.

Vad händer imorgon?

kram

2012-02-27 @ 22:28:06
URL: http://nathalies.nu

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0