CHOKLAD & ANDRA SÖTSAKER.


- Med denna bild vill jag inget annat än att säga att mamma, din kladdkaka är nästan lite bra som mig.
Men idag är det fettisdagen, semeldagen och pankaksdagen. Och att jag åker förbi det nyöppnade SATS i centrala Stockholm varje dag och att SATS har reklam överallt så som tv, fb och dylikt gör det inte mycket bättre.
Så idag unnade jag mig kärleksmums som jag hittade i Eriks frys. Har redan ångest och tror jag aldrig har längtat efter ett gym/träning så mycket som nu.

Funderar på att ta en liten powerwalk innan Big Brother börjar och sedan lägga mig en aning tidigare så jag blir lite piggare när jag ska till Modette och framför allt, månadens höjdpunkt... Finest Awards!
Kommer bli en spännande kväll.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Härligt att du får gå på Finest Awards! Och ta det lugnt gumman, du behöver inte känna någon ångest. Roligt att du är här i Stockholm nu, hur känns det? Hur trivs du på Modette?



Kram

2012-02-21 @ 22:05:55
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0