VICTORIA NIGHT MARKET // 21-12-12.

Ph: Hanging out at Victoria Night market.
 
Fredag 15:15
 
- 21-12-12, är det idag vi ska dö? Enligt mayakalendern ska det ske 10:11 PM (Melbourne time) så det lär vara runt lunchtid i Sverige då.
Vad har jag hunnit göra under min sista dag? Vart på arbetsintervju för ett säljarjobb som ville att ajg skulle börja direkt. Ska på training imorgon och så får vi se efter nyår vad jag känner (om vi fortfarande lever).
 
Rolig kille i receptionen i väntan på intervjun: Man, it's 21-12-12 today. Why do ya even search for jobs? We're gonna die today. Any way, wanna have some lollipop?
 
Därefter blev det bankärenden, kolla upp hur jag ska lösa min mobilsituation och sedan lunch på Lentils med Daniella som kom senare och Sean, en 30+ surfare som glidit på vågorna i över 18år och kanske ska hyra sitt hus 200m från stranden vid Great Ocena Road i några dagar till oss innan nyår.
 
Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund innan jag drar ner till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0