SPORTSGIRL EVENT // MY DAY-OFF.

Ph: Daniella efter att vi promenerade hem i ösregn. Otursnatten. // Bilder från Sportsgirl-eventet på stranden i St Kilda Beach med Daniella.
 
Måndag 14:45
 
- Ny vecka, nya tag. Börjar med 8h sömn, vaknar tidigare än Daniella (hon ska jobba och jag är ledig), packar det sista inför flytten, äter mat, kollar Gossip Girl, åker ner till träningen för att träna Vinyasa Flow. Därefter till jobbet för att uppdatera Daniella lite (vi kör old-school, no phones yet), promenerar till Big W, ska köpa cykellås men glömde pinkoden till mitt bankkort, åkte hem och nu är jag här.
 
Ska promenera till Collingwood med lite flyttgrejer och cykeln, byta träningskläder, åka tillbaka in till stan, träna och sedan möta upp Daniella. Då ska jag få med mig ett cykellås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0