MY BODY 1.5 MONTHS AGO // BACK TO HEALTH.

Ph: me 1.5 months ago.
 
Tisdag 16:59
 
- Så här såg jag ut för ungefär 1.5 månader sedan. Helt nöjd ändå. Men nu är det verkligen inte det samma kan jag säga. Det krävs 3-4veckor att tappa den träningsvanan som man hade innan och jag har ju inte tränat på en månad så ja, jag har inte lika tydliga muskler och gissar på att jag lagt på mig efter all onyttig mat här. Men det ska vi ändra på.
 
Har kommit igång med träningen och det känns underbart.
Igår tränade jag Vinyasa Flow (45min), Beach Body Bro (30min) och Centergy (45min). Körde 15min uppvärmning på cross och power walk. Bra jobbat där Becka!
Och för er som inte vet så är det kortare klasserna jobbigast! Desto kortare, desto mer intensivt. Vilket betyder att jag lätt får huvudvärk i början av det för att kroppen nästan får en chock av att gå igång så snabbt. Men med lite träning så ska det nog vara lättare om någon vecka.
 
Idag blev det också en del träning. Först började jag med 15min cykling, Power Plate (30min) och därefter Zuu (45min) vilket var så sjuuukt jobbigt. Men det kommer jag göra om för det är verkligen helkroppsträning bara med sin egna kroppsvikt och lite kondition.
Klicka HÄR för att se hur träningen går till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0