FESTIVAL // ÄVENTYR // NYÅR I LORNE.

Ph: Me and my friend Roxina, by Khoudor.
 
Automatisk uppdatering:
 
- Sista dagen på året. Inte gick jorden under den 21a december, vi kommer tydligen få ett 2013 med.
Tack alla gudar! 
Våra nyårsplaner blev lite ändrade då vi lämnade Lorne tidigare. Det sägs att det är bättre att bara i Melbourne om man inte är på festivalen, så det är vad vi kommer vara. Det kommer bli en bra kväll.
 
Vad som händer exakt vet inte ens vi men jag vill önska er ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0