ABOUT HIPSTERLAND.

 
Fredag 19:33
 
- Sorry for bad update. Men vi måste hinna leva lite med. Igår efter träningen, jobbet, streetart crawl med Richard och Daniella bar jag och D oss av till People's Market som ligger några gator bort från oss.
Där hängde vi med Eric, Mickey och co.
 
Wow vilket ställe! Efter att ha promenerat på lugna gator fann vi stället på en liten gata bakom några portar. BAM, en helt annan värld. Hipsterland! ALLA var så sjukt snygga, stil, musik, atmosfären, allt var grymt. Massa mingelftografer, feta gratis kataloger från olika brands, drinkar, öl, dans och allt där emellan.
Jag kommer lägga upp några av mina bilder samt några som mingelfotograferna tog nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0