A BAD FRIDAY NIGHT // TODAYS PLANS.

Ph: Daniellas Iphone photos.
 
Lördag 13:12
 
- Hey world. How are you?
Imorse var planen att jag skulle träna MMA på mitt träningscenter men det blev en sen kväll igår efter att ha slutat jobbet kl 01:50, promenera 30min med med Daniella i ösregn, föna kläderna när man kom hem, fixa lite gröt, Daniella spillde ut sitt havregryn över hela köket, jag tappade mina frukter, fick näsblod, vi kom på att vår tvätt hängde ute i ösregnet o.s.v. Det var den sjukaste natten. Vilken otur vi hade. Och lifta försökte vi också göra på väg hem men inte ens en taxi stannade.
 
Nu har jag fått sova mina 8h, fixat lite med tvätten, ätit frukost ute på gården och redigerat bilder.
Idag börjar jag jobbet kl 6:00PM och ska träna fram till 5:00PM.
Men först måste jag vänta lite på tvätten. Kanske sätter mig ute i solen en stund, köper allergitabletter och börjar småpacka. Imorgon ska vi flytta några av våra saker tillbaka till det första huset i kära Collingwood/Fitzroy och på måndag flyttar vi helt tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0