AFTERWORK WITH THE BOYS // BESKED FRÅN LÄKARNA.

 
- Börjar dagen med att lägga upp lite bilder på några sköna killar. Det är väll inte helt fel?
Bilderna är från min sista afterwork med jobbarkompisarna och bekanta innan jag skulle säga hejdå och lämna Sverige ett tag.
 
Har ringt och snackat med läkarna ang. mina fötter. Har fått inflammation i fötterna under tiden jag luffade i Europa och det resulterar värk, svullnad och gör så att jag inte kan gå vanligt och haltar långsamt fram.
Det blir till att äta Imprem ett tag nu då. No more party for me. Läkarna gillade inte att jag jobbar som bartender då jag står hela tiden under min arbetstid. Men jag börjar med Imprem så får vi se vad de ger för resultat.
Vägrar att sjukskriva mig även fast de tyckte att det kanske kunde behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0